پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

تبریکات ویژه به بابا مهدی مهربون و همسری فداکار

1393/2/22 12:05
نویسنده : مامان
280 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی جان!  

 امروز روز میلاد توست و من هر روز بیش از پیش به این حقیقت پی میبرم که تو خلق شده ای برای من و دخترت دیانا....تا زیباترین لحظه ها را برایمان به تصویر بکشی...  

زیبائی عشق،پاکی صداقت،اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنا پیدا کرده است.......   

 

           حس بودن دوباره ات مبارک

 

به یمن امروز مهربانیم را در حریر واژه ها میپیچم...... 

این هدیه ام به توست از من بپذیر ودر لحظه های تنهائیت روی تمام مهربانیم حساب کن........... 

   خوب میدانم که در این سالروز تولدت، بهترین هدیه را از جانب پروردگارت گرفته ای چرا که سی و پنجمین بهار زندگیت با اولین سالی که پروردگار تو را لایق واژه زیبا و مقدس پدر دانست یکی گردیده است. هدیه ای بسیار با ارزش و معنوی. 

فرشته ای آسمانی ،دختری معصوم به نام دیانا....

 همسفر زندگیم! 

در شب زیبای میلادت و در روز بزرگداشت مقام مرد،تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمانه خسته ات میکنم........ 

    ای سر کرده خوبیها، آغاز بودنت مبارک

پسندها (1)

نظرات (1)

noushin
31 خرداد 93 17:24
به به شما تولد در تولد دارید امروز. هم روز پدر و هم تولد آقا مهدی مبارک. امیدوارم همیشه سایه شون بالای سر شما و دیانای عزیز مستدام باشه . براتون آرزوی شادی و آرامش بی نهایت در کنار هم آرزو دارم.
مامان
پاسخ
مرسی زن دایی جون.عیدتون مبارک وروز مرد بر دایی سعید وآقا آرش هم.مبارک باشه.انشاالله خوشگلهای عمه هم زیر سایه پدر ومادر مهربونشون سلامت وعاقبت به خیر باشن.دلمون واستون تنگ شده.مواظب جیگرهای ما باشید.