پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

مهارتهای جدید دیانا خانم تو چهارده ماهگی

1393/11/12 8:52
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز که دخترک شیرین زبونم داشت با اسباب بازیهاش بازی میکرد و تو حال خودش بود دیدم فلش کارتهای حیواناتو میگیره تو دستهاش و با دیدن هر عکس صدای اون حیوونو در میاره.اولش گفتم شاید بدون دقت به عکسها داره با خودش حرف میزنه ولی دقت که کردم دیدم مثلا فلش کارت ببعی(دیانا به شیپ میشناسه) تو دستاشه و میگه بع بع.الهی فداش بشم که فرق خروس(که دیانا به روستر میشناسه) رو با مرغ نمیدونه و با دیدن مرغ هم میگفت قو قو....

جدیدا به همه مردها میگه عمو.منم همش براش توضیح میدم که باید به دوستهای بابا بگه عمو و به بقیه بگه آقا.چند روز پیش تو آسانسور یکی از همسایه هارو دید یه دفعه بهش اشاره کرد و گفت آقاااامحبت

الهی مامان فداش بشه که خونه مامان جونو خیلی دوست داره.به سر کوچه که میرسیم میفهمه که داریم کجا میریم و پشت هم میگه مامان.چون هوا سرده اول بابا پیاده میشه تا وقتی در باز شد ما وارد خونه مامان جون بشیم.واسه همین دیانا خانم عادت کرده منتظر تو ماشین بشینه تا مامان جون بیاد استقبالش.وقت خداحافظی هم مامان جون انقدر جلو در می ایسته تا دیگه ماشینمون از کوچه خارج بشه.هر چی هم میگم برو خونه هوا سرده مامان جون میگه دیانا به بدرقه کردن من عادت کرده و دلم نمیاد بچم دنبال من بگرده.خلاصه که ناز کش داری فراوونبغل

گوجه:گووووودی

موز:مووو

شیر:ایر

علایق این ماه:پف فیل-کوکو سیب زمینی-شیر پاکتی با  نی-خورشت کرفس-بیسکوئیت رنگارنگ

نوش جون و گوارای وجود نازنینتمحبتبوس

پسندها (8)

نظرات (8)

مامانی
12 بهمن 93 9:03
فدای این دخملی که اینقدر هوادار داره خوراکیهای مورد علاقت هم نوش جونت
مامان
پاسخ
خوشحالم از آشناییتون.چه خوب !دخملی شما با دیانای من از نظر سنی به هم نزدیک هستن.انشالله که جمع چهارنفرتون شاد و گرم وسلامت باشه.ببوس توپول خانم خوشگلو
مامان ریحانه
12 بهمن 93 11:01
وای عزیزم دلم ضعف رفت وقتی داشتم پستت و می خوندم هی می گفتم ای جااااااااااااانم الهههههههههههی من فدای شیرین زبونیای دیانای نازم بشم قربون آقاااا گفتنش فدای گووووووووودی گفتنش یادته خواهر از شیرین زبونیهای نازنین که می گفتم می گفتی کی میشه دیانا هم اینجوری حرف بزنه اون کی الانه انقدر برات شیرین زبونی بکنه که لذت میبری از اینکه 24 ساعته پیشت باشه و برات زبون بریزه حالا شما هم میای و از شیرین زبونیهای دیانا جونم میگی و ما هم لذت میبریم مثل حالای من غذاهای خومزه ای که دوست داره نوش جون گل دخملی گوشت بشه به تنش
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت گلم.منم همیشه موقع خوندن پستهای نازنین جون شور و شعف خاصی دارم و همیشه کارهاش رو لبهام خنده میاره.مخصوصا مچ گیریهای ظریفش!!شیرین زبونی نازنین جون حتما شبیه مهربونی و خوش زبونی و خوش قلبی مامان جونشه
مامان ریحانه
12 بهمن 93 11:04
عزیزم از این که گفتی که مامانت تو سرما میمونه تا ماشینتون از کوچه خارج بشه درست عین مامان من الهههههی من فدای این مامانای مهربون بشم که گنجینه ای هستند به خدا برای دیانای عزیزم که اینهمه خاطر خواه داره
مامان
پاسخ
دقیقا.دیانا هم به این وضعیت به شدت عادت کرده و اگه مامان نتونه بیاد جلوی در ،نگاه بچم منتظر میمونه.هر چند بعدش مامانم انقدر ازش معذرت میخواد.انگار داره از یه مهمون رسمی عذر میخواد
مامان افسانه
12 بهمن 93 12:28
سلام عشقممممم بیام بخورمت با اون روستر گفتنت افرین به دخملی باهوش که اینهمه قشنگ همه حیوونای روی کارتهاشو میشناسه بوووووووس خدا همیشه بزرگترهای گلت رو برات نگهداره تا همیشه کنارشون ارامش داشته باشی گلمممممم
مامان
پاسخ
سلام مامان افسانه.خیلی کم پیدایی خانم.من چون دنیا و دیانا دو هفته از نظر سنی با هم اختلاف دارن خیلی تو وبتون سرک میکشم.ولی ظاهرا خیلی گرفتار دنیا وروجک هستید .ببوس دخمل خوشگلو
عمه فروغ
12 بهمن 93 12:31
١۴ماهگيت مبارک دياناي عزيزم هزار ماشاا.. به دياناي شيرين زبون وباهوش.هزار تا بوس براي ديانا گلي
مامان
پاسخ
سلام به دوست جنوبی مهربون.راسته که گفتن جنوبیها خیلی خون گرم.هستن.چون تو وبها که میگردم شما همیشه جز خوانندگان اول اکثر وبها هستید.خوش به حال آرشیدا جون با این عمه مهربونش.ببوس خوشکل خانمو
مامانی بهار
13 بهمن 93 0:49
نوش جونت این خوردنیهای خوشمزه گل نازم
مامان
پاسخ
مامان نیلوفر
13 بهمن 93 13:51
عزیزم فدای دختر نازمون بشم با حرف زدنش قدر مامان بزرگت را هم باید بدونی خانم گل
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون. مرسی گلم.خدا بزرگهای شمارو هم واستون نگه داره.چون مامان بزرگها باعث جمع شدن بچه ها هستن و از صدای شادی و خنده نوه هاشون لذت میبرن.مامان جون دیانا که عاشق نوه هاست به قول خودش نوه مغز بادومه
مامان افسانه
14 بهمن 93 15:34
سلام دوست گلم ممنونم عزیزم اره بخدا وقت ندارم کارای خونه و دنیا از یه طرف بزرگ شئن دنیا هم از طرف دیگه باعث شده تا بیشتر وقتمو با اون بگذرونم بازی و بیرون رفتنو حرف زدن با دنیا روی ماه دیانای نازو و خودتو میبوسممم
مامان
پاسخ
حق داری عزیزم.منم تنها زمانی که بدون دیانا هستم و میتونم با خیال راحت تو دنیای خودم غرق بشم زمانی که میرم سر کار!!!واسه همین بعضی وقتها احساس گناه میکنم که دیانا میتونه کلمات بیشتری رو یاد بگیره ولی من وقت سر کله زدنو ندارم.شما هم ببوس دنیای خوشگلمو