پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

هشت ماهگیت مبارک نفسم....

1393/5/1 13:29
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به دخترک هشت ماه ام:

در تاریکی چشمانت را جستم

در تاریکی چشمانت را یافتم

وشبم پرستاره شد.....

تورا صدا کردم در تاریکترین شبها

دلم صدایت کرد و تو با طنین صدایم به سوی من آمدی

وبا دستهایت برای دستهایم آواز خواندی

چشمهای تو با من بود ومن چشمانم را بستم

چرا که دستهای تو اطمینان بخش بود

صدایت میزنم گوش بده

قلبم صدایت میزند

شب گرداگردم حصار کشیده است

و من به تو نگاه میکنم

از پنجره های دلم به ستاره هایت نگاه میکنم

چرا که هر ستاره آفتابی است......

من آفتاب را باور دارم

من دریا را باور دارم

و چشم تو سرچشمه دریاهاست......(احمد شاملو)

من کیک میخوام

مامان به من کیک نمیدن میشه بیای

تصمیم دارم پیراهنمو بخورم

آخ جون چقدرم خوشمزه ست

حالا نوبت پاپوشمه

آخ جون چقدر بچه اینجاست

 

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان افسانه
2 مرداد 93 6:43
خیلی خیلی خیلی خیلی شعر قشنگی بود الهی همیشه کنار دیانای ناز سلامت و خوشبخت باشین فرشته ناز پرنسس خانم عسل هشت ماهگیت مبااااااااااااااااارک دوستت دارم خالهههههههههههه جونمممممممممممم بوووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.انشالله خوشگل خانم شما هم زیر سایه پدر و مادر مهربونش خوشبخت وعاقبت بخیر باشه
عمو میثم و خاله مهسا
3 مرداد 93 11:09
مبارک مبارک 8 ماهگیت مبارک ایشالا زنده باشی آهنگین بخوانید
مامان
پاسخ
ممنون از لطفتون.