پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

درد و دل خاله زهرا با دیاناجون

1392/11/14 10:03
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

دیانای قشنگ خاله! 

خاله زهرا

میمیره واسه صورت گرد و قشنگت...... 

میمیره واسه چشمها و مژهای قشنگت....... 

میمیره واسه لب و دهن ناز و خوشگلت.......  

میمیره واسه خنده ها و حقون حقون کردنت....... 

میمیره واسه گریه های قشنگت.......(اینقدر صدات قشنگه که نگو و نپرس)

میمره واسه قد و بالات.....  

 

دیانای عزیزم 

این روزا خیلی نمیتونم بغلت کنم و قربون صدقه ات برم٬ آخه محمدمهدی خیلی حساس شده رو شما نازنینم...... فقط میتونم از دور نگات کنم و زمانی که پسرک سرش به بازی گرمه کنارت باشم......... ماشاالله هزار ماشاالله خیلی خوردنی و خانم شدی٬ من که میمیرم برات....

 

الهی دورت بگردم٬ محمدمهدی هم خیلی دوستت داره ولی چون یه کم هنوز کوچیکه و تا حالا کوچولوی خونه مامان جون بوده٬ براش سخته که همه شمارو بوس می کنن و کنارت جمع میشن.  

همین دیروز بود که امیرمحمد اومده بود خونه ما و محمدمهدی بهش میگفت داداش خوشحال باش٬ دیانا داره بزرگ میشه. یا وقتی که همه خونه مامان جون جمع میشیم و دیانا جانم گریه میکنه محمدمهدی به من میگه مامان٬ دیانا داره گریه میکنه برو بگیرش٬ گناه داره........آره خاله جونم ٬ پسرک من خیلی شمارو دوست داره فقط یه کم حساس شده. آخه اون هنوز ۳ سالشه و خیلی نمیشه ازش توقع داشت که همه چیز رو درک کنه. 

انشالله زودتر هر دوتون  بزرگ میشین و با هم بازی میکنین. البته در کنار امیرمحمد و هر وقت هم که دایی سعیداینا بیان ایران با آرنیکا و آرنوشا و آرش جونم بازی میکنین.  

آخ خ خ خ خ خ که میمیرم برات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)