پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

عشق خاله، دو ماهگیت مبارک.

1392/10/30 13:29
نویسنده : مامان
679 بازدید
اشتراک گذاری

دیانای عزیزتر از جانم؛ 

 نفسم........عمرم..........قشنگم..........پرنسسم 

60روزه که پاهای قشنگت رو به این دنیا گذاشتی و همه ی دنیای ما شدی....... 

60 روزه که مامان و بابای مهربونت مثل پروانه دورت چرخیدن..............  

60 روزه که با خنده های تو خندیدن و با گریه هات گریه کردن...........  

60 روزه که با مایی......  

چه زیباست در کنار تو زندگی کردن و چه شیرین است نگاه کردن به بند بند وجودت...... 

چه آرامش بخش است عطر تن تو........ 

و چه خوب است که تو اینجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

             خانومم؛ دو ماهگیت مبارک

 واسه دومین ماهگردت خونه مامان جون اینا یه جشن کوچولو گرفتیم ، خیلی خوب بود و شماهم مثل همیشه خانم و ماه بودی.عاشقتمممممممممممممم دیانا. خاله زهرا میمیره واسه قیافه نازت    

اینجاهم دیانا خانم تو بغل بابامهدی داره براش ناز میریزه و حرف میزنه

  

 خاله زهرا میمیره واسه این عکست. عاشقتم نفسممممممممممممممممممم

 

پسندها (2)

نظرات (2)

عمو میثم
31 خرداد 93 17:45
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ... عزیزم دومين ماهگردت رو به خودت، بابایی، مامانی، خاله ها و دایی و بابابزرگ و مامان بزرگ تبریگ میگم ...
مامان
پاسخ
ممنون عموجون
آرزو مامان آرش
2 تیر 93 14:34
سلام و تشکر از محبتت. ماشاءالله به دیانای گل. خدا حفظش کنه براتون. موفق باشی.
مامان
پاسخ
قروبونتون برم آرزو جون. ممنون که به وبلاگ دیانا جانم سرزدید. من همیشه پیگیره کارهای آرش جون هستم و خواهم بود. دوستتون دارم.