پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

دختر عزیز مادر!

1392/10/25 13:28
نویسنده : مامان
585 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیز مادر!    

 

 

بعد از مدتها وقت کردم بیام به وبلاگت سری بزنم. میخوام این متن دکتر شریعتی که خیلی دوسش دارمو بهت تقدیم کنم: 

 

 

از شادی توست که من در دل میخندم ،
از امید رهائی توست که برق امید در چشمان خسته‌ام می‌درخشد
و از خوشبختی توست که هوای پاک سعادت را در ریه هایم احساس میکنم.

نمی‌توانم خوب حرف بزنم،
نیروی شگفتی را که در زیر این کلمات ساده و جمله‌های ضعیف و افتاده پنهان کرده ام،

دریاب! دریاب!

من تو را دوست دارم.همه زندگیم و همه روزها و همه شبهای زندگیم،
هر لحظه از زندگیم بر این دوستی شهادت میدهند،
شاهد بوده‌اند وشاهد هستند.

آزادی تو مذهب من است،

خوشبختی تو عشق من است،

و آینده تو تنها آرزوی من ... 

 

پسندها (1)

نظرات (0)