پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

نظرات (3)

مامان افسانه
23 دی 94 17:00
وایی سلااااااااااااااااام دوست گلم کجا بودین دلمون براتون یه ذرع شده روی ماهتون رو می بوسممممممم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبید؟دنیای قشنگم خوبه؟من خیلی سرم شلوغه و وقت کافی ندارم.خاله ی دیانا هم غرق در دنیای مجازی تلگرام و....حتی تصمیم دارم دیگه وبو ادامه ندم.هر چند دلم نمیاد.
مامان ریحانه
30 دی 94 19:23
سلام عزیزم امان از دست این تلگرام که بیشتر مامانا گرفتارش شدن حیفه که وب دیانا ی خوشگلو ادامه ندید حداقل گاهگاهی عکساشو بذارید تا دلتنگش نشیم انشالله که همینکارو می کنید عکسای عروسک قشنگم خیلی زیباست روی ماهشو ببوس خیلی دلم براش تنگ شده بود
مامان
پاسخ
واقعا که این دنیای مجازی واسه خودش تو هر خونه جایگاه ویژه ای وا کرده!!!البته باید گفت متاسفانه.ولی من بیشتر سرگرم کار درمونگاه هستم.آخه درمونگاه جدیدم خیلی شلوغتر و با دوشیفت کاری هستش.خونه هم رسیدگی و بالاخص بازی با دیانا خانم که از معایب تک فرزندی هستش
مامان آنیسا
8 بهمن 94 13:05
سلام به خوش تیپ کو چولوی خوشکل خاله حال و احوالت چظوره عزیزم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ما خوبیم .ان شالله شما و آنیسای وروجک هم حالتون خوب باشه