پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

امروز درست پنج روزه که ندیدمش!!!!

1394/8/22 8:46
نویسنده : مامان
684 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع از این قرار هستش که جدا کردن دیانا خانم از پستونک واسم شده بود یه کابوس هولناک حتی سختتر از گرفتن از شیر.مدتها بود که فقط واسه خوابیدن پستونکو طلب میکردی ولی از تاسوعا به بعد چون داشتی سه تا دندون نیش با هم در می آوردی و یه ذره بی قرار بودی کل روز دوست داشتی پستونک تو دهانت باشه.تو کیش که به اوج رسونده بودی و هر سه چهار تا پستونکی که محض احتیاط برات برده بودمو تو دستت میگرفتی و هر لحظه از یه کدوم کام میگرفتی!!!!

تا اینکه همونجا تصمیممو گرفتم که وقتی برگشتیم خونه اولین کار ترک پستونک باشه.روز اول به خاله زهرا گفتم فقط موقع خواب بده دستت.روز دوم وقت خواب بعد از ظهرت که شد گفتی ممه بده من هم گفتم گم شده و باید دایی مرتضی برات بخره.شما هم انقدر خودتو سرگرم نوازش صورت من کردی تا خوابت برد.شب هم وقت خواب خودت گفتی دایی ممه بخره زودی بیاد.باشه!!!!

خلاصه کلام اینکه دختر خانمم مثل همیشه با صبوری و همکاری خوبش تونست با این جدایی هم کنار بیاد و خیلی راحتتر از اون چیزی که فکرشو میکردم از پستونک جدا بشه.امیدوارم مرحله بعد از پوشک گرفتن دیانا خانم باشه و اون هم به خوبی پروسه های قبلی ختم به خیر بشه

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان افسانه
24 آبان 94 1:17
سلووووووووووووم افرین به دیانا خانم و مامان مصممش خداییش خیلی کار خوبی کردی دوست جونم پستونک یا هر چیزی که باعث بشه بچه زیادی بهش وابسته بسته اصلا خوب نیست چون نبودش باعث ازار بچه میشه ان شاالله پروژه بعدی هم موفقیت امیز باشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.دنیای نازم خوبه؟ آره عزیزم.از وقتی از پستونک گرفتمش خیلی راحت شدم.از نظر بهداشت که سرشار از آلودگی بود خیلی هم داشت وابسته میشد. راستی هر وقت خواستی دنیاجونو از پوشک بگیرید حتما بهمون اطلاع رسانی کنید چون من از شیر گرفتن دیانارو مدیون وبلاگ شما هستمبا استارت شما من هم یا علی میگم
فرزانه
24 آبان 94 17:02
سلام مامانی چقدر بچه تون نازه ماشالا خدابرات حفظش کنه عزیزم به سایت منم سر بزن مطمئنم که خوشت میاد کلی کار قشنگ دارم تبدیل عکس به آتلیه ایو کلیپ عکس از شیرین عسلت وتم برای جشناومراسمات لطفا یه سر بزن نمونه کارامو ببین انشالا که میپسندی
مامان
پاسخ
چشم عزیزم/موفق باشید
مامان ریحانه
24 آبان 94 19:55
یه دیانا و اینهمه پستونک بازم خدا رو شکر که راحت با ترکش کنار اومده ببوس خوشگل خانومو
مامان
پاسخ
خوشبختانه دیانای عزیزم مثل مامانش با هر تغییری زود خودشو سازگار میکنه !!واسه همین اسمش دیانا خانمه دیگه
مامان آنیسا
3 آذر 94 8:48
ماشالا به دیاناخانوم باهوش که این مرحله روهم راحت پشت سر گذاشت