پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

اولین سفر هوایی دیانا خانم در بیست و سه ماهگی

1394/8/22 8:33

دیانا خانم اولین سفر هوایی رو به مقصد کیش در تاریخ سیزده آبان سال 94 تجربه کرد.تو فرودگاه یه کوچولو منقلب بودی و مدام بهونه میگرفتی.من هم چون میدونستم همه چیز برات جدید هستش بهت حق میدادم تا اینکه رفتیم تو هواپیما نشستیم و چون گرمت شده بود هواپیمارو گذاشتی رو سرت.انقدر گریه کردی تا لباستو کم کردم و بهت آب دادیم ، آروم شدی.ولی خدارو شکر هم رفت هم برگشت دچار گرفتگی گوش نشدی و دختر خانمی بودی هر چند که فقط دوست داشتی با بابا مهدی بری تو هواپیما دور بزنی!!!!!موقع بلند شدن هواپیما با آخرین ولووم داد میزدی تهران خداحافظ بابا امیر خداحافظ........بوس

به فرودگاه کیش که رسیدیم کاملا سر حال و بشاش نشستی تو سبد چرخهای حمل بار و حسابی حال کردی کالسکه بینوا هم خالی از بچه  و شده بود کالسکه حمل کوله و ساکخندونک

خوشبختانه ویلایی که از طرف شرکت بابا مهدی بهمون داده بودند بسیار تمیز و مرتب و بزرگ بود و کلیه امکانات ،داخلش فراهم بود.حتی بهتر از هتلهای پنج ستاره بود.چون محل اقامت تو مرکز شهر بود بعد از اینکه یه کوچولو خوابیدیم و خستگیمون در اومد رفتیم واسه پاساژ درمانی خندهاز همون شب اول خرید کردیم تا دو ساعت قبل از پرواز!!!!!

خوشبختانه این چند روز هوای جزیره عالی بود و از گرما و رطوبت خبری نبود.

یه تور دو ساعته هم با کشتی داشتیم که اونجا هم خیلی خوش گذشت ولی بس که با بابا مهدی میرفتی بالای کشتی و دوباره بر میگشتی پایین حسابی بابامهدی رو خسته کرده بودیخستهوقت شام کلید کرده بودی به خانواده میز کناری و هر وقت بنده های خدا می خواستن نوشابه بخورن داد میزدی :خانم نوشابه نخور بدددده!!!دوغ خوبه!!!!هر چقدر هم تو این شرایط بخوام سرتو گرم کنم تا به کار کسی دخالت نکنی فایده نداره.چون انقدر از مضرات نوشابه واست گفتم که خودمون هم در حضور شما جرات خوردنشو نداریم(البته با اینکه میدونیم نوشابه بدددده)

خوشبختانه تو این سفر نظم خواب و غذا خوردنت هم بهم نخورد و کلا دختر خانمی بودی و سفر به هممون خوش گذشت.

فاطمـــــــه
به منم سر بزن خوووووب نظر راموشت نشه منتظرمممممممم.........
چشم عزیزم
مامانه شایلین
ای جانم چه دختری!! واسه خودش یه پا خانوم دکتر تغذیه میشه امیدوارم سفرتون هم خوش گذشته باشه! راستی چرا شایلین رو نبردیید؟؟ منتظر بودیم هاااااا
مامان
ان شالله به زودی زود شایلین عزیز هم با مامان و بابای مهربونش یه سفر زیبا داشته باشه. آره دخترم به علم نغذیه خیلی علاقه داره.چون جدیدا ته دیگ هم به نخور بده اضافه شده!! ما به هر چی علاقه داریم و دوست داریم نوش جان کنیم ،دیانا شده مامور مخصوص حاکم بزرگ!!!
مامان افسانه
سلااام خخخ خییییلی باحال بود نوشابه بدههه دوغ خوبه پاساژ درمانی رو عالی اومدی واقعا خرید حکم درمان داره خدا رو شکر که خوش گذشته دوست جونممممم
مامان
عزیزم از قدیم گفتن خرید بر هر درد خانمها دواست مخصوصا اگه بچه همراهت نباشه.ممنون از لطفتون گلم
مامان ریحانه
رسیدن به خیر دوست عزیز خوشحالم که سفر خوبی داشتید و بهتون خوش گذشته و همچنین به دیانا جونم الهی که همیشه شاد باشید عزیزم
ممنون گلم.ما هم برای شما زندگی سرشار از سفرهای خوب و به یاد ماندنی آرزو میکنیم
نگین
سلام خانومی.وااااااااااااای چه دخمل نازی دارید. الهی خیلی خوشم اومد از حرفش خانوم نوشابه نخور ضرر داره.فدا مدا چنین دخمل نازی. به وب منم سر بزنید.ادرستون از وب دنیاجون کش،رفتم .اخه عاشق بچه مچه هستم خعلی