پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

تولد یونا جون

1393/10/13 8:52
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب واسه شرکت در تولد یونا جان پسر خاله مریم(دوست مامان) عازم سمنان شدیم تا به قول معروف با یه تیر دو نشون بزنیم.هم شرکت در سومین سال تولد یونا جان و هم دیدن لنا کوچولو که به تازگی به جمع این خانواده وارد شده.لنا به قدری ناز و معصوم بود که با دیدنش یاد سال گذشته و دوران نوزادی دیانا جونم افتادممحبت

دیانا در کل دختر خانمی بود و با صدای بلند آهنگ و....خوب کنار اومد  مخصوصا با خاموش شدن چراغها و روشن شدن رقص نور حسابی ذوق کرده بود ولی چون خونه فرش نداشت و من دوست نداشتم دیانارو رو پارکت بذارم واسه همین مجبور بودیم دیانارو همش بغل بگیریم و یه کوچولو هم ما خسته شدیم هم دیانا از این بغل شدنهای مکررخسته

دیشب تا برگشتیم خونه دیر وقت بود و باید صبح زود هم میومدم سر کار واسه همین الان از بیخوابی دارم غش میکنم و مریضهارو با چشمانی نیمه بسته ویزیت میکنمخواب آلودخدا خودش به خیر کنه.

من میرم تا اگه بشه و مریض نیاد در اتاقمو ببندم و یه چرتی بزنمخواب در ضمن خونه خاله زهرا هم به سیستم اینترنت!!!مجهز شده و از این به بعد عکسهای به روزی ازت میذارهبای بایبای بای

دیانا خانم اماده رفتن به جشن تولد

مامانی بیا بریم دیگه

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
13 دی 93 11:50
سلام خوشحالم که تولد بهتون خوش گذشته امن شاا.. هميشه شاد باشيد منتظر عکس هاي ديانا جون ميمونيم
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت گلم
مامان ریحانه
13 دی 93 15:36
عزیزم انشالله تا باشه از این مراسمهای شاد باشه براتون خوشحالم که بهتون خوش گذشته مثل نازنین که پنجشنبه تولد نوه ی عموش بود و حسابی بهش خوش گذشت خانومی منتظر عکسای دیانا جون هستم زودتر بذارشون
مامان
پاسخ
به به.چقدر خوب.حتما به شما بیشتر خوش گذشته.چون وابستگی نازنین جون کمتر از دیانا خانم ماست.من همش تو مراسم حسرت مامانهایی رو میخوردم که بچشون هم سن نازنین جون بود
مامان افسانه
14 دی 93 0:52
سلام عزیزم ان شاالله همیشه به گردش و شادی باشید دیانای من حسابی نانایی کرددددددددددد فداش بشممممم تولد نی نی کوچولو هم مبارک باشه عزییییییییییییییییزم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.انشالله برای شما هم همیشه خیر و خوشی باشه
مامانی عسل
14 دی 93 21:42
سلام دوست خوبم.یکی یه دونه من عسل در جشنواره شرکت کرده و چیزی به پایان جشنواره نمونده و به حمایت و رای شما نیاط داره. خوشحال کی شم که به دخترمون رای بدی و 90 زو به 1000891010 پیامک بزنی .از هر خط فقط یک رای ثبت میشه لطفا اگر می تونی رای بیشتری بهش بده.ممنون دوست عزیز
مامان
پاسخ
مامان ریحانه
15 دی 93 11:58
عکسهای دیانا جونم خیلی ناز و قشنگه قربون اون خنده ی نانازی خانوم بر مننننننننن فدای اون صورت خندون می بوسم روتو دیانا جون
مامان
پاسخ