پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

این روزهای شیرین گندمکم...

1393/10/10 8:23
نویسنده : مامان
396 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامان!

این روزها که دانشگاه ها به خاطر امتحانات تعطیله بابا مهدی کمتر میره سر کار و خوشبختانه دیگه مجبور نیستیم صبح دختر نازمونو خونه خاله ببریم.امروز که زودتر بیدار شده بودی و رو پای بابا میخواستی دوباره بخوابی وقتی ازت خداحافظی کردم تا بیام سر کار دیدم پستونکتو 

 در آوردی و با دستهای کوچولوت داری برام بوس میفرستی.الهی که من فدای دختر مهربونو نازم بشممحبت

دیشب قبل از خواب بابا به شما بیسکوییت داده بود.وقت خوابت که شد در حالیکه تو دستهات هنوز اون بیسکوییتو داشتی بابا شمارو بغل کرد که بخوابونت.که دخترمهربون ما بیسکوئیتشو در حالیکه با بزاق دهان و داخل مشت گره خورده حسابی خیس شده بودو تو دهان بابا مهدی میذاره و بابا هم حسابی ذوق کرده بودبوس

کلماتی که یاد گرفتی و سریع بعد از ما تکرار میکنی:

آیینه

لیمو:ای موو

یا علی:آآ اییی(وقتی دستتو میگیرم تابلندت کنم میگم یا علی دیانا هم پشت سر من میگه آآ ایی)

ماست:ما

گل:گو(مثلا وقتی میگیم دیانا خانم دختر گلیه.سریع میگی گو)

شیرین زبونی که جدیدا یاد گرفتی و من و بابا عاشقشیم:

وقتی خودتو لوس میکنی به من و بابا میگی:بابایییییییییییییییییی،مامانییییییییییییییییییی

وقتی موبایلمون در حال زنگ زدن باشه و ما متوجه نشیم:

صداتو کلفت میکنی و پشت هم داد میزنی باباییی کیه؟مامانییییی کیه؟تا مارو متوجه زنگ گوشیهامون بکنی.ما هم که عاشق این کیه گفتنتیم یواشکی بهم زنگ میزنیم تا شما به ما اطلاع رسانی کنی و ما رو بیشتر از قبل عاشق این کارات بکنیبوس

وقتی شونه دستت میگیری میکشی رو موهات و به اصطلاح خودت موهاتو شونه میکنی.

وقتی گیره موهای مامانو میبینی میاری و به موهای من میمالی که یعنی بذار رو سرت

وقتی نماز میخونم کنارم میشینی و انقدر بهم خیره میشی و با هربار سجده مهرو میدی دستم.قبلا دوست داشتی مهرو بخوری که مامان میگفت نه نه(یعنی اینکار خوب نیست)بعضی وقتها تا مهرو میبری سمت دهانت میبینم که خودت داری میگی نه نه و انگشت اشاره تو هم تکون میدیخنده

الهی که مامان فدات بشه که اگه تا فردا صبح هم بخوام کارهاتو بنویسم مطلب کم نمیارم. دوست دارم یکی یه دونم شیرین زبونم.....................

مامان جونم نمیدونم چرا گوشی تلفن از جاش دراومد!!!!!!!! 

پسندها (4)

نظرات (4)

عمه فروغ
10 دی 93 9:14
عزيزم هزار ماشاا.. به دياناي شيزين زبون از طرف من هم روي ماهش رو ببوس
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون.ممنون که زود به زود به ما سر میزنید.ببوس آرشیدا جونی رو
مامان ریحانه
10 دی 93 9:17
عزیز دل خاله دیانای شیرین زبون فدات بشه خاله که برای همه ی کارات کلی ذوقیدم قربون یاعلی گفتنت و مامانی کیه و بابایی کیه گفتن بره خاله عزیزم ،جیگر خاله خیلی دوست دارم آخه شما قند عسلی
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون که واسه خوندن مطالب ما انقدر وقت میذارید
کوثر
11 دی 93 7:51
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان
پاسخ
ممنون که به ما سر زدید دوست جدیدم
مامان افسانه
11 دی 93 12:37
سلام دوست گلممممم پس حسابی از فرصت به دست اومده استفاده کن و اقای خونه رو در گیر کارهای خانم خونه کن دیانای ناز دونه فدای حرف زدنت نمیدونم شما فرشته کوچولوها چه اصراری برای رسیدگی به مهر نماز دارین اخه دنیا هم مگه میذاره مهر رو زمین بمونه با خودم مهر رو بر میدارم تا نیاد زودی بخورتش وای چه حسی داشته او نبیسکوئته خیلی باید خوشمزه شده باشه اخه اغشته به مزه دیانا خانم بوده جیگملی من خیلی بووووووووووووووووووووووووووووس همیشه شاد و خوشبخت باشین
مامان
پاسخ
ممنون از لطفتون خاله مهربون.بله.ظاهرا عشق به مهر نماز واسه همه بچه ها شیرین ترین تفریحه.ولی خوبی دیانا به اینه که کنارم میشینه و دست به فرار نمیزنه.چون اگه فرار کنه با فریاد بلند الله اکبرمامان مواجه میشه و بچم چون حسابی حرف گوش کنه ترجیح میده تا آخر نماز کنارم باشه و مهرو بهم تحویل بده