پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

بوی آبان....بوی عشق

1393/8/1 8:20
نویسنده : مامان
249 بازدید
اشتراک گذاری

آبان را دوست میدارم

                        چون ماه من است،چون ماه توست...

                       ماهی که من وتو هر دو در آن ،بودن را آغاز کردیم...

آبان را دوست دارم

                    چون ماه تولد دوباره من است

                    چه آن زمان که خود چشم به جهان گشودم

                   ودیگربار با اولین نگاه مهربانت طعم دوباره حیات را چشیدم.....

آبان را دوست میدارم

                   و تا واپسین دم از حیات ،میستایمش و در آغازین ساعاتش بیصبرانه به انتظار پایانش مینشینم تا در آخرین روزش شیرینی یکسال عاشقی را در کنار وجود نازنیت گل افشانی نمایم.....

                                     دوستت دارم همسفر زیبای زندگی..........

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان فرهام
1 آبان 93 19:51
خیلی زیبا بود مامانی ... چه جالب مامانی و دخملی هر دوو آبانین... آبان برای من هم خجسته ترین ماه...
مامان
پاسخ