پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

25روز در کنار مامان ملیحه وبابا مهدی

1392/9/25 11:16
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

دیانای معصومم! امروز شما 25 روزه شدی. با همه شب بیداری هایی که من وبابا واسه شما داریم ولی بدون هیچ منّتی همچنان عاشقت هستیم و خواهیم ماند. شبها وقتی شما گرسنه میشی و بیدار میشی بابا مهدی هم با صدای شما بیدار میشه، با اینکه میدونه مامانی باید به شما شیر بده و او نمیتونه کاری انجام بده ولی پا به پای من و شما بیدار میمونه یا واسه اینکه من گرسنه نباشم واسم تغذیه میاره تا شما هم شیر خوشمزه بخوری. میدونی که بابا خیلی دوستت داره.  

 راستی دخترم.....خوش به حالت که خاله مهربونی داری و بیشتر از مامانت واسه شما وقت میذاره. امیدوارم خیلی زود بزرگ بشی و بتونی قدردان زحماتش باشی. هرچند که با بزرگتر شدن شما تموم این روزها خیلی زود به یه خاطره تبدیل میشه. هر روز که میگذره همه خوشحال از بزرگتر شدنت هستیم ولی مامانی نگران گذر زمان و اینکه داره مرخصی مامانی تموم میشه. ولی خوشحال از اینم که با رفتن من به سر کار خاله زهرای مهربونت از شما نگهداری میکنه. 

 دوستت دارم یه دنیا دختر مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)