پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

گذر زمان.....

1393/8/8 7:56
نویسنده : مامان
460 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم!

این متن زیبارو  زن دائی نوشین دیروز واسم فرستاده بود.بس که قشنگ بود وعین واقعیت منم ترجیح دادم بذارم تو وبلاگت تا شاید هر دوستی که این مطلبو میخونه واسش تلنگری باشه از گذر عمر و غنیمت شمردن زمان حال:

گله ها  را بگذار!

ناله هارا بس کن!

روزگار گوش ندارد که تو هی شکوه کنی!

زندگی چشم ندارد که ببیند اخم دلتنگ تو را...

فرصتی نیست که صرف گله وناله شود!

تا بجنبیم تمام است تمام!!

مهر دیدی که به بر هم زدن چشم گذشت.....

یا همین سال جدید!!

باز کم مانده به عید!!

این شتاب عمر است...

من و تو باورمان نیست که نیست!!

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان زهرا
8 آبان 93 8:49
کاش که واقعا تلنگری عمیق باشه! شاید یه تاثیرکوچولو داشته باشه ولی سریع فراموش میکنیم! من هر ازگاه دیگه از دست خودم خسته میشم که چرا زیر قولی که به خداا دادم زدم ولی در عجبم خدا....چه صبری دارد خدا
مامان
پاسخ
مامان ریحانه
8 آبان 93 14:10
سلام عزیز دلم اول اینکه متن زیبا و تاثیر گذاریه دوم اینکه اومدم به خاطر محبت و دعای شما دوست عزیز تشکر کنم چون دیروز که برای دخترم رفتم vcugگفتند که برگشت ادرار در طرف راست کاملا برطرف شده و فقط طرف چپ کمی باقی مونده البته تا ببینیم نظر دکترش چیه هر چند که تا شب به خاطر سوندی که به ناز گلم زده بودند از درد و سوزش جیغ می زد و گریه می کرد ولی در عین غصه خوردن سعی کردم به فرمایش شما دوست عزیز صبور باشم و خدا را شکر کنم به خاطر لحظات شیرینی که به من هدیه داده بود می توانست سختر از این باشد دیانای عزیز را ببوس و با اجازه من شما را به جمع دوستان آورد دوستیهایمان بادوام
مامان
پاسخ
خدارو شکر عزیزم که تا اینجا به خیر گذشته.امروز خیلی یادتون بودم و واسه دختر خوشگلمون دعا کردم.انشالله به حق باب الحوائج امام حسین،حضرت علی اصغر همه کوچولوهای بیمار شفای عاجل پیدا کنند
مامان آنیسا
8 آبان 93 14:13
کاش همیشه یادمون بمونه - همون موقع هایی که غرق در دنیا و گرفتارایهاشیم
مامان
پاسخ
مامان مهناز
8 آبان 93 22:54
مامان
پاسخ