پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

پاره تنم!روزت مبارک

1393/7/16 8:06
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

کتابش را بستم

جامدادی روکه چند دقیقه پیش از شدت عصبانیت پرت کرده بودم برداشتم.مدادهاش رو یکی یکی توش چیدم.

کنارش نشستم.بغلش کردم.سرش را بوسیدم.موهای عرق کرده اش رو.پیشونیش رو.گونه بر افروختش رو.

گفتم نمی خوام هیچی بشی.نمی خوام دکتر و مهندس شی.میخوام یاد بگیری مهربون باشی.

نمیخوام خوشنویسی یا چند تا زبون یاد بگیری.میخوام تا وقت داری کودکی کنی و شاد باشی.شاد باش و سرزنده.

قوی باش حتی اگه ضعیف ترین شاگرد کلاس باشی....

بهش گفتم تو بده بستون درس و امتحان و نمره هر چی تونستی یاد بگیر ولی حواست باشه از دنیای قشنگ خودت چیزی مایه نذاری.

کنار هم نشستیم و پاپکورن خوردیم و فیلم دیدیم ومن تمام مدت به خودم و به زندگی ای فکر میکردم که آنقدر جدی گرفته بودمش.زندگی برای من مثل یه مسابقه بود و من در آرزوی مدال هاش تمام روزهاش رو دویده بودم.هیچکس حتی برای لحظه ای متوقفم نکرده بود.هیچکس نگفته بود لحظه ای بایستم و کودکی کنم.....

 

                                                        کودکم کودکی کن

 

پسندها (8)

نظرات (3)

خاله فاطمه
17 مهر 93 16:23
عزیز دل خاله روزت مبارک
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربونممنون که همیشه به یاد دیانا هستیدو واسش غذاهای خوشمزه درست میکنی
مامانی بهار
17 مهر 93 18:11
روزت مباررررررررررررررررررررررررک نازنینم
مامان
پاسخ
مرسی گلم
مامان افسانه
19 مهر 93 1:17
عزیزم دلم روزت مبارک واقعا متن زیبایی بود بعضی وقتها ما پدر مادر ها یادمون میره که بچه هامون فقط یه بار بچه ان و باید از لحظه هاشون لذت ببرن مرسی واقعا تلنگر خوبی بود
مامان
پاسخ