پرنسس دیاناپرنسس دیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دیانا;مسافر زیبای پاییز

Happy Birthday

1392/8/30 2:30
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

دو تا بودن ، یکی مامان، یکی بابا                         یکروز اومدن تو آسمون پیش خدا

گفتن خدا مرسی اینقدر مهربونی                       زندگیمون هست پر از مهر و وفا

فقط یه لطفی بکن و رنگی بده                           با یه فرشته به زندگیمون تو جلا

خداجون هم به قولش وفا کردو                         از بین تمـام اون فرشتـه ها

اشاره ای بمن کرد و گفت بیا                             ازامروز میری پیش این خانم وآقا

میشی بچه ،میشی همه ی زندگیشون             اونام دوستت دارن قد همه آسمونا

منم گفتم خداجونم باشه و چشم                      من میکنم اجابت به دستور شما

فردای اونروز مامان داد آزمایش                         دید همه واقعیت بوده و نه یه رؤیا

از خوشحالی نمی دونست چیکار کنه                زود خبرش داد با تلفن اون به بابا

باباجون هم کلی ذوق وخوشحالی کرد              از اونروز اوناشدن یه مامان وبابا

بعداز نه ماه مواظبت و مراقبت                          تو۳۰ آبان من اومدم به دنیا

من پا گذاشتم تو دنیای آدما                               از اونروز شدم یه فرشته بنام دیانا

پسندها (1)

نظرات (1)

عمو ميثم
2 تیر 93 14:24
مهربان چه لطیف است حس آغازی دوباره ... و چه زیباست رسیدن دوباره روز ... و چه اندازه عجیب است روز ابتدایی بودن ... و چه اندازه شیرین است امروز ... روز بودن روز تو روزی که تو آغاز شدی و ساده میگویم حس بودنت مبارک قدمت مبارک و پرباد...